måndag 26. mars 2007

RELEASE! :)

Her kjem altså det andre albumet i serien "Herlige Godøy". Eg har gått litt småamok med kameraet, og tatt meg ei runde rundtom på øya.
Mange av motiva vil nok vere slik at det kanskje er berre ein, to eller nokre få personar som kjenner seg igjen, og har tilknytning til staden som er avbilda.
Andre bilete er av ting alle vi Godøyingar kjenner til, medan nokre av motiva er av ting som sjølv utanbygdingar kanskje vil like.

Dersom nokon har kommentarar til bildetekstar, eller kanskje forslag til stader som "manglar", so er det sjølvsagt lov å enten legge inn ein kommentar eller sende meg ein mail;)

Ver oppmerksam på at albumet inneheld ein del fleire bilete enn det første, so det kan vere greit å ha tida til å setje seg ned i gostolen, lene seg godt fram, og nyte mange flotte bilete!

Kommentarar frå dei som måtte føle for å ytre si meining om albumet er sjølvsagt velkomne!;)

ENJOY!

Herlige Godøy - Del To


(klikk på biletet for å kome til albumet)

18 kommentarer:

Anonym sa...

Heia. Så flinke du e Kai Henrik. Steminingsfullt:) Tru ej skal lage "Herlige Alnes" blogg, trenge litt meir lokal representasjon der;) Du e flinke!!!! klem Marthe

no sa...

Herlig........nice!!
Du gjør de slik at alle som er (bor) borte lengter veldig........hjem!!!
hehe!!!
Ok - dokky.

Unknown sa...

Wow! Det va ikkje reint få bilde du hadde lagt ut heller da, Kai! Najs! :D

Anonym sa...

veldig fine bilde kai henrik, og kafebildet....herlighet, ka oss såg ut:) lengta litt heim igjen ja, men berre 4 daga igjen til ej kjeme heim igjen. johoo!!!

Gry sa...

Kjenne det stakk godt i hjertet mitt når dei fine Alnesbilda dukka opp på dataskjermen min ja!! Skal bli godt å flytte heim om ei stond:) Din lille luring:)

Familien Giske-Alnes sa...

glimrende!!
PS: Hvem er han søte som kliner?

Kai H sa...

Ja som sagt, til og med EJ fær heimlengsel ta å sjå på bilda, å ej BOR her :D hihi

Rune sa...

Hulk, merker jeg en tåre i øyekroken? hehe.. Herlig serie Kai Henrik, i applaud you!

Home SWEET home!!

Kozzzzzzzzzzzzzzzzz til deg Kai Henrik;-)

Marit sa...

Marthe..ej e me på Hærlige Alnes planen;)Håpe veret helde sej t påske no da!

Anonym sa...

Koffor e ikkje Casa de la Valkvæ med då??

Kai H sa...

Mr Anonym Valkvæ, beklageligvis e det flust av Casa's på øya, so det he naturlig nok ikkje blitt kapasitet til å ta med alle;)

Men det er fullt lovleg å komme med ønsker/bestillinger/forslag til bilder av stader som har uteblitt:)

Nils-Ove Støbakk sa...

Bra jobba Kai, litt ta en innsats du he lagt ned. Lite å gjer på jobb? hehe ;)

Anonym sa...

kor bilda av fotballbana he blit av? skuffende at verken den eller stå "tribuna" til veggen(under trena bortafor gamlisskuret) ikkje e me:)

Kai H sa...

E no me i Album #1 detvettu!;)

Anonym sa...

Ej foreslår at du teke eit bilde av Casa de la Valkvæ! Du veit det vakkre huset i Leitebø 2!

Kai H sa...

Haha, send mej ditt favorittbilde so skal ej legge d ut;)

Anonym sa...

Hei Kai H! Kjekt å prate med dej
på buda i påska. No he oss komt tilbake til østlandet og savne etter Gøyna e på topp! Så fòr oss med fleire bilde!!!Gler oss til neste gong! Kanskje May??
Super fine bilde - keep up the good work Kai H.

Mvh Wibeke
(fra Casa de la Skog)

Unknown sa...

Hej Kaj H.Flot Blogserie du har lavet. Fantastiske billeder du har taget. Jeg sidder her i Århus, Danmark, og får voldsom hjemlængsel efter Godøya.Et stærkt sug i det indre, et eller andet sted. Det var som at være tilstede. Jeg er selv vokset op på Godøya, På Sandnes. Reidar er min onkel, og Palma er tanten. Jeg er ikke klar over hvem du er, men da der stod at det sidste hus før tunnellen til Giske var det gamle hus til din mormor, så er du ud fra min beregning i familie med Eli. Har fremdeles fin kontakt med Gerd-Marit og Kåre, Har jo kendt Gerd Marit fra vi var barn. PS. Må jeg hente nogle billeder op fra dine foto? Det ville være dejligt at kunne samle alle de billeder i et stort billede, så er jeg ligesom "hjemme"hele tiden.Igen: Dejlig Blogserie. Mange hilsener fra Julie. (Unni Bjørnhaug)

e-mailadr: http:// umb_46@hotmail.com