søndag 13. januar 2008

Soloppgang!

Eg har registrert at det tydeligvis er trufaste sjeler, ELLER tilfeldig forbipasserande, som sleng innom bloggen på tross av manglande oppdateringar.

Det er berre å beklage, det er ikkje Godøya som har slutta å vere Herlig, men eg som har vore elendig til å både knipse og legge ut nye bilder!

Den første posten i 2008 er rett og slett nokre blinkskot frå ein av mange fantastiske soloppgangar eg har hatt som bakgrunn til frokosten min.

Bilda er tekne med eit halvdårleg kompaktkamera, og eg har heller ikkje "tukla" med dei. Eg veljer å berre legge desse ut som dei er, for det syntes eg rett og slett var flott nok! :)

Nyt dei, og stikk gjerne innom for nye oppdateringar, eg lovar det ikkje skal bli lenge til!;)





2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Kai Henrik! Takker nok en gang for hærlige bilder som du har lagt ut til oss (og andre også sjølvsagt) som har forvilla oss fra øya for et "øyeblikk" - hvem vil vel ikke heim til en slik skjønnhet. Det er jo så vakkert at en skal leite lenge etter noe som er vakrere enn dette..Pøs gjerne på med bilder slik at "vi" kan "fore" heimlengselen vår med noe..tusen takk..

Med vennlig hilsen Wibeke Skog.

Anonym sa...

Sjekk ut webshots sida mi for fleire bilder fra Godøya også (blant anna)..

http://community.webshots.com/user/becky_no



Mvh Wibeke