måndag 26. februar 2007

Liten oppdatering!

Hei folkens!

I skrivende stund har tellern registrert 325 treff på denne fantastiske bloggen!

Det flotte og åpenlyst Godøypatriotiske albumet som den første posten linker til har tydeligvis vakt interesse, og forhåpentligvis også bidratt til økt hjemlengsel hos dere "utflyttere" ;)

Det gikk ikke mange timene før Kasper måtte få utløp for oppsparte følelser, og kanskje er det frykten for å "hoppe etter Wirkola" som har hindret flere fra å skrive flere innlegg?

Vel, et nytt album er under bearbeiding.

Denne gang med nye bilder, av utvalgte motiver fra rundt om på øya. Det blir nok noen som enkelte ikke skjønner helt poenget med, mens andre har mer eller mindre viktige tilknytninger til.

Jeg legger ved et bilde av Kristiantun, det nye boligfeltet som er under opparbeiding i området nedenfor Leitebakk. Forhåpentligvis har jeg et hus stående omtrent midt i bildet om ikke så altfor lenge;)

Stay tuned!


(Klikk på bildet for å se i full størrelse...)

3 kommentarer:

Marthe sa...

Å plutselig så kom jeg meg inn på siden..for en idyll!! Nå fikk jeg hjemlengsel, selv om jeg "bare" er i Volda..kommer hjem i helgen:) Bra initiativ Kai Henrik, du er jo den fødte kommentator:) I will stay tuned...

Anonym sa...

Flott side!!! Kjempe reklame for øya som snart skal bli vår heim :)
Håpe de fer tomta Kai!!! :)
Kristiantun e plassen!!!

Kai H sa...

Ja det e planen det vettu;)
Ganske ulidelig å gå å vente på utvikling i saken.. Hadde vør kjekt å få avklart ka so skje so det gjenge an å legge konkrete planer om framtia på HERLIGE GODØYA!;)